dissabte, 4 de gener del 2014

Scoop.it

A l'aula de GTIC hem treballat amb Scoop.it, una nova manera de reunir informació per mostrar-la i compartir-la d'una manera visualment atractiva en Internet. 

La definició del terme Inglés “scoop” és “primícia”. Es tracta d'un sistema que ens permet compartir el contingut que trobem o ens sembli útil a la xarxa. El terme que s'empra per definir aquesta activitat és el de “curació de continguts”. Prové de l'anglès, “content curation”, i si ho apliquem al món d'Internet i els mitjans socials consisteix en el procés de filtrar, agrupar i compartir tota la informació sobre un tema. 

Informació extreta de recursostic.educacion.es/

Per treballar amb aquesta eina, primer vaig enregistrar-me a Scoop.it. Un cop ja tenia el meu compte creat, vaig cercar informació sobre un tema que em crida l'atenció, la música a l'educació. Vaig seleccionar els articles que més em van agradar i els vaig comentar. 

Per tal d'inserir el meu scoop.it al blog, vaig buscar al cercador d'imatges una fotografia del símbol de Scoop.it i la vaig enganxar a un gadget d'imatge.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada