dijous, 2 de gener del 2014

Microsoft Office Word

A l'aula de GTIC hem treballat amb Microsoft Office Word. Hem après ha fer taules de contingut i referències i, en general, a agilitzar i fer més fàcil el treball amb aquesta eina.

Hem començat l'activitat inserint una portada al document (insertar- portada). Seguidament hem crear títols al principi de cada pàgina (inicio - título 1), com per exemple "Introducció" o "sobre el bon mestre".  També hem inserir subtítulos (inicio - título 2) com per exemple "Com detectar el TDAH".

Un cop acabat el redactar del treball hem crear una taula de continguts (tabla de contenidos - tabla automática 1).  Per actualizar-la, només s'ha de fer clic i seleccionar "actualizar tabla" "actualizar todo".

Al llarg de la classe també hem après a citar, utilitzant la normatova APA-5. Per fer-ho, hem selecionat "insertar cita" "cita nueva" i hem omplit els espais en blanc que es requerien (títol, any, autor...). Finalment hem recollit totes les fons citades en una taula de referències (insertar tabla de referències)

A continuació us adjunto el document de Word que vaig realitzar al llarg de la classe:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada