A l'aula de GTIC hem treballat amb Microsoft Office Word. Hem après ha fer taules de contingut i referències i, en general, a agilitzar i fer més fàcil el treball amb aquesta eina.
Hem començat l'activitat inserint una portada al document (insertar- portada). Seguidament hem crear títols al principi de cada pàgina (inicio - título 1), com per exemple "Introducció" o "sobre el bon mestre". També hem inserir subtítulos (inicio - título 2) com per exemple "Com detectar el TDAH".
Un cop acabat el redactar del treball hem crear una taula de continguts (tabla de contenidos - tabla automática 1). Per actualizar-la, només s'ha de fer clic i seleccionar "actualizar tabla" "actualizar todo".
Al llarg de la classe també hem après a citar, utilitzant la normatova APA-5. Per fer-ho, hem selecionat "insertar cita" "cita nueva" i hem omplit els espais en blanc que es requerien (títol, any, autor...). Finalment hem recollit totes les fons citades en una taula de referències (insertar tabla de referències)
Hem començat l'activitat inserint una portada al document (insertar- portada). Seguidament hem crear títols al principi de cada pàgina (inicio - título 1), com per exemple "Introducció" o "sobre el bon mestre". També hem inserir subtítulos (inicio - título 2) com per exemple "Com detectar el TDAH".
Un cop acabat el redactar del treball hem crear una taula de continguts (tabla de contenidos - tabla automática 1). Per actualizar-la, només s'ha de fer clic i seleccionar "actualizar tabla" "actualizar todo".
Al llarg de la classe també hem après a citar, utilitzant la normatova APA-5. Per fer-ho, hem selecionat "insertar cita" "cita nueva" i hem omplit els espais en blanc que es requerien (títol, any, autor...). Finalment hem recollit totes les fons citades en una taula de referències (insertar tabla de referències)
A continuació us adjunto el document de Word que vaig realitzar al llarg de la classe:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada