dijous, 26 de setembre del 2013

Netvibes i marcadors de Google Chrome

Avui he creat el meu compte a Netvibes, un servei web que actua com un escriptori virtual personalitzat i que permet la ràpida configuració d’una pàgina d’inici que contingui Feeds Favorits, notes de text, informació meteorològica, de borsa... 

Per crear el meu compte he entrat a la pàgina web www.netvibes.com i m'he registrat amb el nom de mariatl. Un cop registrada, he organitzat el meu escriptori amb les widgets que amb més freqüència visito, podent així accedir-hi d'una forma molt més fàcil i ràpida. Per afegir les widgets que no sortien suggerides al menú Netvibes, he entrat a la pàgina web que m'interessava seleccionar i he copiat la seva font RSS. Un cop fet, l'he enganxat al menú Netvibes i l'he afegit al meu escriptori personalitzat.

Tot i això he consultat un video tutorial al YouTube que explicava el funcionament de la pàgina: https://www.youtube.com/watch?v=6dzFoqC4SrM

Una altra manera de tenir una bona organització del teu escriptori és crear marcadors al Google Chrome i organitzar-los per carpetes. Tot i que hi ha moltes maneres de fer-ho, jo vaig optar per la que s'explica al següent video de YouTube,  http://www.youtube.com/watch?v=3XNmV37Tfv0 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada